Saturday 23 June 2012

ZIARAH DAN SUMBANGAN DARI TIARANITA CAWANGAN TERENGGANU.


Pada 22 Jun 2012, Tiaranita Cawangan Terengganu yang di ketuai oleh Presiden Tiaranita Cawangan Terengganu, Pn. Hajjah Siti Salwah Haji Ahmad isteri Tn Haji Hamidun Ismail (Pengurus Besar Negeri), Setiausaha dan AJK telah melakukan lawatan ke Rumah Pn. Rokiah Abd Rahman yang baru kehilangan suami tersayang pada Januari 2011 yang lalu akibat sakit kencing manis.

Ziarah kami diteruskan ke Rumah Pn.Fatimah Deraman isteri Encik Ghani yang terlantar sakit dan koma untuk penyakit Asma selama lebih dari 3 tahun lepas. Bermula pada April 2009 beliau telah tidak dapat menyambung pekerjaan sebagai cleaner di TM Terengganu.
 


Pihak Tiaranita telah menyampaikan sedikit sumbangan kewangan dan barangan kepada Pn.Rokiah Abd Rahman dan Pn Fatimah Deraman.Marilah kita sama sama mendoakan agar mereka tabah dan sabar dalam menghadapi ketentuan Allah diatas kehilangan suami tersayang dan semoga cepat sembuh dari penyakit yang dideritai selama ini agar dapat kembali menjalani kehidupan seperti biasa. InsyaAllah.


No comments:

Post a Comment