Wednesday 25 December 2013

TIARA NITE 2013

Pada 18 Disember 2013, telah berlangsung dengan jayanya Majlis  "TIARA NITE” 2013 di Hotel Primula, Kuala Terengganu. Majlis yang melibatkan seramai 58 orang anggota dan ahli Tiaranita Terengganu ini adalah  bertujuan untuk meningkatkan lagi semangat berpasukan (Engagement) sesama ahli Tiaranita  dan bagi melahirkan kumpulan yang lebih dinamik dalam mewujudkan “Sense Of Belongings” kepada TM serta menumpukan kepada keperihatinan kepada ahli yang kurang bernasib baik. Sesi ini   telah disempurnakan oleh Presiden Tiaranita Terengganu, Puan Hajah Siti Salwah Haji Ahmad. 

Di majlis ini juga, sumbangan untuk Bantuan Persekolahan dan  Ibu Tunggal serta sumbangan kepada anak-anak ahli yang cemerlang dalam peperiksaan UPSR, PMR, SPM bagi tahun 2012. Anggota TM yang bakal bersara pada hujung tahun ini iaitu Puan Normah Hj Talib juga telah diraikan pada majlis ini.  Tiaranita Terengganu amat komited dan telah terlibat secara aktif dalam pelbagai inisiatif tanggungjawab sosial (CSR) dan telah berusaha menambah nilai melalui sumbangannya kepada Ahli Tiaranita Terengganu. Majlis ini telah berlangsung dalam suasana yang cukup meriah dan menjadi memori serta KENANGAN YANG TERINDAH buat semua yang hadir. 

SYABASS!!..kepada Ahli Tiaranita yang telah hadir dan meningkatkan lagi silaturrahim dan  “Engagement” sesama Ahli….GO!!!..GO!!!...GO!!!...Team Power!!!...















No comments:

Post a Comment