Thursday 30 November 2017

TIARANITA TERENGGANU DALAM SESI LAWATAN DAN PENYAMPAIAN SUMBANGAN KEPADA MANGSA BANJIR DI PUSAT PEMINDAHAN BANJIR, KAMPUNG TENGKAWANG, KUALA BERANG TERENGGANU



TIARANITA Terengganu melalui Biro Kebajikan & Keagamaan telah mengadakan sesi lawatan dan pengagihan sumbangan kepada mangsa-mangsa banjir di Pusat Pemulihan Banjir, Kampung Tengkawang, Kuala Berang Terengganu.  Sumbangan yang diperolehi adalah dari kalangan ahli-ahli Tiaranita serta anggota-anggota TM Terengganu itu sendiri.  Sumbangan berupa barangan keperluan harian ini telah disempurnakan oleh Presiden Tiaranita Terengganu, Pn.Norhaizan bt Hassan beserta tujuk (7) orang AJK / ahli Tiaranita Terengganu yang turut serta di majlis berkenaan.

Turut serta di majlis penyerahan sumbangan ini ialah Tn.Hj. Abd Wahab Zakaria, Pengerusi JKKK Kampung Tengkawang, Hulu Terengganu, Terengganu serta seramai 7 orang penerima sumbangan di kawasan tersebut serta orang kampung yang berdekatan.

KECIL bagi kita tetapi BESAR bagi mereka yang benar-benar memerlukan.  Semoga sumbangan yang tidak seberapanya ini akan diberkati oleh AllahSWT dan dapat meringankan sedikit penderitaan dan kesusahan yang dialami oleh mereka yang mengalami ujian AllahSWT ini. 

Majlis telah berakhir dengan sesi bergambar beramai-ramai dan minum petang yang telah disediakan oleh pihak berkenaan pada jam 5.00 petang.











No comments:

Post a Comment